Megrendeled, nem jössz érte!
A megrendelőink nagy része természetesen megrendeli és jön érte. De az utóbbi hetekben egyre több olyan rendelésünk van, amit a webáruházban adnak le a vevők és megjelölik a „személyes átvétel a bemutatóteremben” készpénzfizetéssel módot.Minden beérkező megrendelést 1-2 órán belül visszaigazolunk a várható beérkezési határidővel és a fizetendő bruttó összeggel. Ha szett rendelés van, akkor a kedvezmény levonásával igazoljuk vissza termékeket.
Raktárkészleten lévő Blanco mosogató, csaptelep, szemetes, Elica páraelszívó, 1-3 napon belül átvehető a bemutatóteremben.Mi örülünk, hogy ilyen gyorsan ki tudjuk szolgálni a Vevőinket és igyekszünk a megrendeléssel kapcsolatban minden információt megadni.
Majd megérkezik a megrendelt termék, mi telefonálunk, sms-t, emailt küldünk. Szóval tájékoztatunk benneteket, hogy amit rendeltél, az átvehető.
Megkérdezzük mikor szeretnél érte jönni. Megadsz egy időpontot, majd hosszú néma csöndbe burkolódzól. Hívunk, keresünk újból és raktározzuk a nevedre, a speciálisan a Te kérésednek megfelelően berendelt terméket. Tudjátok, a Blanco silgránit mosogatók 10 színben rendelhetők és a méretük is igen különböző. Legalább 100 mosogatótípus kapható és a 10 szín sem piskóta.
Van, aki 1 hónap tárolás után mondja: Bocs, mégsem kell, amit rendeltem, nem úgy alakult a „dolog”. Milyen dolog?
Vagy : Ja! Tényleg, de mégsem kérem, adják el másnak. Hiszen Önök egy bemutatóterem, akárkinek el tudják adni!
Nem, nem tudjuk akárkinek eladni. Ha berendeltél egy SMEG reggelizőszettet piros színben ( vízforraló és kenyérpirító) lehet, hogy csak fél év múlva kell valakinek csak a vízforraló.
Vagy rendelsz egy Blanco antracit színű egymedencés Dalago 8 típusú mosogatót, amihez minimum 80 cm széles mosogatós szekrény szükséges, na, azt nem tudjuk ripsz-ropsz eladni másnak.
És ezekben az esetekben itt maradunk a megrendelt termékekkel, amikben áll a pénzünk és roppant csalódottak vagyunk. És amikor sorozatban ezt a „nemtörödöm” magatartást kell kezelnünk, akkor nem csak az adott emberben csalódunk, hiszen ezek a rossz élmények egymásra rakódnak.
Ezért nem szabad megsértődni, ha például a különösen nagy értékű termékeknél előreutalást kérünk, vagy legalábbis 50% előleget.
Szóval szigorítanunk kell. És kérlek ezt értsétek meg. Az Ikeában sem veszik fel a megrendelést, ha nem előlegezitek le.
Köszönet, ha elolvastad, köszönet, ha megérted!
Üdvök: Anikó
Sok méret, sok forma, sok szín.